joi, 31 iulie 2008

Suflet plin...

Suflet plin…Drum lung…Soare care mangaie pielea amortita de vacanta…In urechi inca mai aud, din ce in ce mai slab, cantecul marii …Trenul isi duce viata mai departe, incarcat de povesti si promisiuni...
E vara desprinsa din basme pe care o visam de ceva timp…E vara care inca mai ascunde multe ganduri nerostite, sentimente nenascute si zambete fugare...

Ma simt la inceput de viata...Cu soare in priviri si roua pe talpi... Mai am atatea de trait, atatea de spus si mult de daruit...Pe zi ce trece, descopar tot mai mult minunea vietii si frumusetea clipei...Sunt atatea lucruri care se impletesc intr-un mod atat de armonios, incat nu pot sa ma indoiesc ca nu exista Cineva care sa le oranduiasca in Marea Carte a Vietii...

Sunt un om mic intr-o lume mare, cu dimensiuni ajustabile...Nu mai cred in distante care ucid, si nici in sentimente care mor...Tot ce piere, lasa loc pentru noi orizonturi...Exista in viata mea oameni cu suras de speranta in privire, cu credinta in schimbarea care zace in ei...Oameni care...Reprezinta Viitorul...

Prima bere, prima atingere a marii pe picioarele nepangarite inca de apa sarata, intaia data cand am fost eu, fara sa-mi pese, primul feedback, primele lacrimi de bucurie, menite sa-mi confirme faptul ca am locul meu...

Clipe fara moarte traite impreuna, nopti pierdute pe portativul tineretii, raze de lumina imprastiate pe chipurile obosite...Exista visuri fara nume care iau viata fara sa-ntrebe si traiesc fara sa doara...Sunt vieti intregi cu care incepe viitorul si voci care schimba mii de lumi...

Apartin unei lumi guvernate de scantei de tinerete si cred ca schimbarea se ascunde in mine…in tine…in noi…

Niciun comentariu: