duminică, 22 iunie 2008

Astazi n-am trait degeaba...

Alta noapte, alta ora nebuna, inca o zi care devine, clipa peste clipa, un ieri indepartat...E una din zilele la finalul careia pot sa spun "Astazi n-am trait degeaba"...Si pot sa pun linistita capul pe perna fara mustrari de constiinta...Insa in noaptea asta nu se va intampla asa...Nu voi mai dormi...In doua ore si jumatate, am un tren de prins...E trenul care ma duce Acasa...E nevoie de o schimbare...De fapt, de mai multe...Prima consta in diferentierea Acasa/Alba si Acasa/Acasa...Dar, in fond, cred ca doar esenta conteaza...conteaza ca e...locul inspre care ma poarta sufletul,,,In al doilea rand, am nevoie de o gura de aer...Aer purificat de tot ce inseamna proiecte, sedinte, sediu...Dar nu ma pot tine deoparte mai mult de o zi...Maine dimineata ma intorc...
Sunt atat de rupta de oboseala, incat nici nu constientizez daca sunt treaza 100%...Faptul ca inca mai scriu corect imi confirma ca sunt...Am multumirea omului care si-a muncit ogorul de dimineata pana-n seara si vede, zi cu zi, cum sudoarea si bataturile din palme se transforma in viata...
Nu e palpabil ce am facut eu astazi, dar cred ca momentele imi vor ramane gravate pe coarda cea mai sensibila a sufletului...
Imi dau seama, a mia oara, ca sunt un om extem de norocos...si fericit...Ce mi-as mai putea dori...?

Niciun comentariu: