miercuri, 21 mai 2008

Un zambet si-o intrebare...

Astazi schimb putin scenariul si scriu despre...oameni...
De fiecare data cand ma vede, fie ca sunt pe strada, fie in curtea Universitatii, baiatul de care vreau sa va povestesc vine la mine zambind, ma saluta si ma intreaba "Ce mai faci?" Desi banala, intrebarea asta are parca alta valenta in momentele respective...Pare sincer interesat cum imi mai merge...
Nici nu stiu de cu ce ocazie am inceput noi sa ne salutam...Cunosc prea putine in legatura cu viata lui...Dar e unul dintre acei oameni care iti insenineaza ziua...
Chiar astazi, venind inspre camin, ma gandeam ca pe ziua de azi n-am descoperit nicio mica licarire de Altfel...
Si fix cand mai aveam vreo 50 de metri pana sa ajung acasa, il vad...Mi-a iesit iar in cale zambindu-mi si m-a intrebat "Ce mai faci?"
Si m-am oprit din drum...

Cuvintele au devenit prea obisnuite, prea folosite, ca sa ne mai atinga vreo coarda a sufletului...Ascultati emotia din spatele lor...Sigur veti descoperi acolo un intreg Univers...