luni, 31 ianuarie 2011

Călătoria înspre mine însămi

Bâjbâind între "cine sunt?","ce vreau, de fapt?" şi "asta e viaţa mea, viaţa pe care mi-e dat să o trăiesc?", în plină sesiune şi cu ceva învălmăşeală în gândurile zilnice, am început să sap după...Ceva. Bineînţeles, nu vorba despre un Ceva comun. El are atribute clar-definite, doar că îi lipseşte numele.

Am hotărât, de comun-acord cu mine însămi, că, de astăzi, mă iau la întrecere... tot cu mine însămi... Şi pentru ca totul să fie ca la carte, duelul conţine mai multe module. Deocamdată, le-am gândit pe primele două (paradoxal, cel de-al doilea mi-a venit în minte înaintea primului), aşadar :

1. Sharing is caring - în repetate rânduri, am descoperit în cărţi, la şcoală, pe internet, la tv/radio lucruri faine, care mi-au prins bine la un moment dat. De azi încolo, le dau mai departe, nu se ştie cui îi vor folosi.

Pentru început, un filmuleţ care mi-a dat brânci pentru a începe odată călătoria înspre mine (preluat de aici):

Filmuleţul despre care pomeneam :)

2 comentarii:

romaniapitoreasca spunea...

La cat mai multe astfel de articole. Bravo!

Andreea spunea...

La cat mai multe astfel de articole. Bravo!